.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرار نیست مردم همه‌چیز را بدانند؟!
نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس هشتم با تاکید بر اینکه قرار نیست در بحث لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها مردم وارد شوند گفت: نه از جهت اینکه مردم نامحرم هستند بلکه بدان جهت که ...
قرار نیست مردم همه‌چیز را بدانند؟!

نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس هشتم با تاکید بر اینکه قرار نیست در بحث لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها مردم وارد شوند گفت: نه از جهت اینکه مردم نامحرم هستند بلکه بدان جهت که این لایحه یک بحث اقتصادی سنگین است و اظهار نظر در خصوص رد یا تایید آن برعهده صاحبنظران است.

سیدعلی ادیانی‌راد لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها را بحثی اقتصادی دانست و به ايلنا گفت: فردی که می‌خواهد در این قضیه وارد شود باید نگاه اقتصادی به کل کشور و اطلاعات و یافته‌های اقتصادی داشته باشد و با توجه به ابعاد حقوقی، می‌بایست در این زمینه نیز مطلع باشد.

وی با طرح این مثال که برای جراحی قلب آیا فرد بیمار باید دکتر باشد گفت: مگر از فردی که در اثر بیماری قلبی با خطر مرگ مواجه است و هرچه سریعتر باید جراحی شود می‌پرسیم که آیا اطلاعی از علم پزشکی دارد یا آنکه او را به دست جراحی قابل می‌سپاریم بنابراین در بحث لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها نیز باید از اقتصاددانان و آگاهان نظر بخواهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم در خصوص واکنش‌های مردم گفت: مردم بدون علم و آگاهی خوشحال یا ناراحت می‌شوند به همین دلیل با رفتارهای متفاوتی در بین مردم روبه‌رو بوده‌ایم بدین معنا که عده‌ای در اثر مطالعه، آگاهی دارند و می‌دانند که درصد قابل توجه یارانه‌ها را افراد مرفه و بی‌نیاز مصرف می‌کنند که نیازی ندارند و در نتیجه در جای خودش هزینه نمی‌شود.

وی از گروه دوم به عنوان افراد کوچه و بازار یاد کرد و گفت: به این افراد در اثر تجربه ثابت شده که اگر یک قدم بر قیمت کالایی افزوده شود این افزایش همانجا نمی‌ماند بلکه ده قدم جلوتر می‌آید و تورم کمرشکن می‌شود و این دغدغه درستی است که مردم دارند.

ادیانی‌راد با تاکید بر اینکه زمانی می‌توانیم دغدغه‌های مردم را رفع کنیم که دولت بندبند لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها را براساس مصوبه مجلس اجرا کند گفت: متاسفانه قانون را قانونگذار پس از طی ساعت‌ها بحث و بررسی وضع می‌کند اما مجریان آن را جرح و تعدیل و به عبارت بهتر اعمال سلیقه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر قانون درست اجرا شود اشکالاتش مشخص خواهد شد گفت: قانون وضع شده وحی منزل نیست و هر قانونی مشکلات خاص خودش را دارد و این عیب نیست.

نماینده قائم‌شهر در مجلس هشتم با تاکید بر اینکه بشر ممکن‌الخطاست گفت: جایزالخطا بودن را قبول ندارم اما ممکن است در هنگام تصویب قانون جامع و مانع بودن رعایت نشود.

وی دولت را مکلف به اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها دانست و گفت: دولت موظف به اجراست و اگر اشکال داشت مشکل دولت نیست و اشکال متوجه مجلس می‌شود اما شرط آن است که دولت به دقت قانون را اجرا کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بلباسی 16 آبان 1388
با سلام خدمت دوستانیکه در این سایت مشغول اطلاع رسانی هستند
به همه شما عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و آرزوی توفیق برای شما دارم. گله ای از شما دارم در رابطه با تییترهاییکه برای اخباریکه در مورد جناب آقای ادیانی در صفحه اول سایت می زنید. با مراجعه به مصاحبه ها و سخنرانی های آقای ادیانی این مطلب بر ای همگان کاملا مشهود است که بیانات ایشان کاملا منطقی، علمی و کاملا کارشناسی می باشد و اقداماتی که ایشان در این مدت نمایندگی برای شهر، استان و کشور انجام داده اند واقعا قابل ستایش می باشد ولی متاسفانه شما بزرگواران چنان تیتر می زنید که اگر کسی مطلب را نخواند از آن تیتر استنباط اشتباه خواهد کرد. لذا لطفا تیتر اخبار را با دقت نظر بیشتر ی انتخاب کنید.
دفتر ارتباط مردمي دكتر سيد علي ادياني 16 آبان 1388
با سلام
با احترامي كه براي خبرگزاري ايلنا قائل هستيم سخن آقاي دكتر ادياني توسط ايلنا تحريف شده است .ايشان در اين مصاحبه بيان داشت:" كه قرار نیست مردم علم همه‌چیز را بدانند."بنابر تيتر انتخاب شده توسط ايلنا در اين گزارش خلاف واقع و خلاف قانون است. شايسته است در اسرع وقت اصلاحيه لازم صورت پذيرد .
متاسفانه خبر خلاف حقيقت شما زمينه نشر اين گناه را توسط برخي از نشريات فراهم نموده است . اميدواريم جبران مافات نماييد.
با تشكر
دفتر ارتباط مردمي دكتر سيد علي ادياني
نا شناس 17 آبان 1388
حناب ادیانی با سلام بنظر شما یک فوق لیسانس الهیات میتواند در خصوص بحث های کلان اقتصادی و انرژی نظر دهد ؟چرا شما صاحب نظر هستید و فکر میکنید هر چه میگوید کارشناسی است .با تشکر شهروند قائم شهری
نا شناس 17 آبان 1388
دفتر ارتباط مردمی آقای ادیانی چرا پس از اینکه متوجه اشتباهات و عکس العمل معکوس سخنان آقای ادیانی شدید این مطالب را نوشتید .تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.